СВЕТИГОРА ПРЕС – SVETIGORA PRESS

Информативна Агенција Митрополије Црногорско-приморске – News Agency of Metropolitanate of Montenegro

СВИЈЕТ – Један од убијених у Малули: „Ја сам хришћанин, и ако хоћете да ме убијете због тога – немам ништа против!“

Posted by Славко и Марија Живковић на 18. септембра 2013.

ДАМАСК, 18. СЕПТЕМБРА (Светигора прес) – „Ја сам хришћанин, и ако хоћете да ме убијете због тога – не противим се!“ – то су биле последње ријечи једног од три хришћанина у Малули, које су радикали убили послије одбијања да приме ислам.

Сиријски хришћани Малулу зову земљом мученика пошто је тај мали хришћански град подвргнут нападима разних наоружаних група. Подсјећамо да је 10. септембра у Дамаску патријарх Мелкитско грко-католичке цркве Григорије Трећи Лахам, у присуству јерараха разних хришћанских конфесија, служио опијело погинулима у Малули, пише Calam1.

Ватиканска новинска агенција Фидес је покушала да реконструише ход догађаја који су довели до погибије три хришћанина у Малули, уз помоћ свједочења жене очевица чије име је из безбједносних разлога остало непознато. Данас се та жена налази на лијечењу једне од болница сиријске престонице.

Према њеним ријечима, 7. септембра група лица из састава оружаних банди које су упале у град, провалила је у кућу цивила који је мирно живио и оскрнавила домаће светиње. Жена прича како је била присутна кад су терористи упали у кућу њених рођака: Михаила Талаба, његовог брата од стрица Антона Талаба и његовог унука Саркиса Елзаџима. Радикали су казали присутнима да ће морати  да приме ислам, на шта је Саркис одговорио: „Ја сам хришћанин и ако хоћете да ме убијете због тога – немам ништа против!“ Послије тих ријечи исламисти су хладнокрвно убили младића и два мушкарца и нанијели жени неколико повреда. Она је након тога евакуисана у болницу.

Сестра Кармел која је помагала приликом транспорта избјеглица из Малуле у Дамаск, казала је за интервју Agenzia Fides, да је Саркис «Христов мученик у пуном смислу те ријечи, јер је убијен искључиво на основи вјерске мржње!»

http://www.pravoslavie.ru/news/64176.htm

Оставите одговор

 
