СВЕТИГОРА ПРЕС – SVETIGORA PRESS

Информативна Агенција Митрополије Црногорско-приморске – News Agency of Metropolitanate of Montenegro

МЦП – ИЗЈАВА О. Велибор Џомић: Само ми још пол нијесу промијенили

Posted by rvdovolja на 30. априла 2013.

ПОДГОРИЦА, 30. АПРИЛА (Светигора прес) – Протојереј ставрофор Велибор Џомић оптужио је Министарство унутрашњих послова МУП да су му на основу фалсификованог документа одбили захтјев за боравак у Црној Гори.  У том документу је уписано да Џомић није жењен, као и да му путна исправа истиче шест година раније, пише погорички дневни лист „Дан“.

Он је позвао министра полиције Рашка Коњевића да хитно испита овај случај и казни починиоце. Џомић наводи да је само још фалило да му промијене пол и да га упишу као женско.

„Скамењен сам након што сам јуче, на сопствени захтјев, у МУП-у остварио увид у списе предмета за одобрење мог привременог боравка у Црној Гори по основу спајања породице. Наиме, Подручна јединица МУП-а у Подгорици је 19. априла по трећи пут, без обзира на обавезујуће налоге и упутства Управног суда, одбила је мој захтјев за одобрење привременог боравка. У рјешењу је писало да је у моје име захтјев по службеној дужности поднијела извјесна Милојка Голубовић, службено лице тог органа, која је и водила поступак по оној „кадија те тужи кадија ти суди““, казао је Џомић.

Међутим, Џомић тврди да таквој особи он није издао пуномоћје да у његово име подноси било какав захтјев.

„Захтјев са доказима поднио сам 12. јула 2011. године и то је све још увијек валидно након двије пресуде Управног суда. Имајући у виду законску одредбу по којој се управни поступак води или по захтјеву странке или по службеној дужности, званично сам затражио увид и копирање захтјева који је поднијела Милојка Голубовић, наводно, у моје име. Имао сам шта и да видим. Иако сам раније поднио јавну исправу из које се види да сам ожењен, Милојка Голубовић је написала, односно измислила, да сам неожењен и тако извршила фалсификовање у захтјеву. Даље, измислила је и да ми пасош, чију копију посједују у списима, истиче 3. новембра 2013. године, а истиче 2019. године. Иако сам доктор правних наука написапа ми је и да сам „правни референт“. И све је то на крају својеручно потписала уз навод да „потврђује да су сви подаци у захтјеву тачни и да одговарају подацима у приложеним документима“, истакао је Џомић.

Једино му, како тврди, није фалсификовапа име и презиме, име оца и мајке и број пасоша.

Он додаје како „не могу силом на срамоту да ми укину право, а некоме је то очевидно циљ“.

„Зна се коме и зашто. Очекујем да надлежни органи МУП-а и министар Коњевић испитају ову криминалну дјелатност, санкционишу Милојку Голубовић и јавно ми се извину због овакве врсте понижавања, какве нема у цивилизованом свијету. Имајући у виду захтјев Милојке Голубовић, онда су требали да одбију боравак Милојки Голубовић за мене као наводно неожењеног, а не због наводног угрожавања националне безбједности, како су написали. Да ли они мисле да је неко блесав и ненормалан, па да пређе преко свега овога. Гдје је граница етике у оваквим поступцима? И шта тек трпе други грађани кад се мени све ово дешава? Да нисам тражио увид у списе, они би ово сакрили и остало би ми за бруку и срамоту. Овако је на њихову бруку и срамоту“, нагласио је Џомић.

Р.В.

Оставите одговор

 
